-
1. Co je JSTEL?
JSTEL je telekomunikační operátor. Poskytuje telefonní služby a internet ADSL. Umožňuje telefonovat prostřednictvím připojení k internetu. Funguje na principu VoIP (Voice over Internet Protocol).
-
2. Co je potřeba k využití služby JSTel?
a) Pro využití hlasové služby JSTel je nutné mít:
- Pevné připojení k internetu (pokud zákazník nemá, zřídíme ADSL);
- SIP koncové zařízení (např. IP brána nebo telefon), díky kterému lze volat přes internet.
b) Pro využití internetové služby JSTel ADSL/VDSL je nutné mít:
- podmínkou dostupnosti je vzdálenost od ústředny (tzv. DSLAM), která služby ADSL/VDSL poskytuje, maximálně cca 6km v závislosti na lokalitě). V dnešní době je pokryta touto technologií většina území. Služba je velmi specifická a limitována kvalitou přenosové sítě v místě zřizování přípojky.
-
3. Jaké výhody JSTel nabízí?
- Levnější telefonování do všech pevných nebo mobilních sítí nejen v ČR než s vaším stávajícím operátorem;
- Jednotná sazba za místní a dálková volání;
- Žádné paušály;
- Telefonování ZDARMA s ostatními účastníky služby postpaid;
- Komplexní informace o svém účtu na http://portal.jstel.cz;
- Technická podpora na vysoké úrovni.
-
-
5. Jakým způsobem platím za využívání služby JSTel?
Při platbě za úhradu služby fakturou - Postpaid, probíhá vyúčtování měsíčně. Výzva k zaplacení (faktura) Vám bude zaslána na e-mail uvedený ve Smlouvě (ve Vašem uživatelském účtu na https://portal.jstel.cz).
Pokud používáte předplacenou službu JSTel - Prepaid, kredit si můžete dobít pomocí bankovního převodu – převodem ve Vaší bance na účet 7329419001/5500 (Raiffeisen Bank). Při platbě prosíme vždy uvádějte správný variabilní symbol, což je telefonní číslo, které chcete dobít.
-
6. Jaké připojení k internetu je vhodné pro využití služby JSTel?
K využití služby je vhodné každé pevné připojení s minimální rychlostí 128 kbps /128 kbps. Jedná se především o:
- ADSL s minimální rychlostí 512/128 kbit/s;
- Internet přes kabelovou televizi (CATV);
- Wi-Fi bezdrátový internet (regionální poskytovatelé internetu ISP).
-
7. Musím mít jiné telefonní číslo?
Nemusíte. JSTel Vám poskytne zdarma veřejné telefonní číslo, které získáváte např. při koupi zařízení Economy nebo Phone.
Nebo můžete své telefonní číslo převést do sítě JSTel, tzv. portace telefonního čísla, která je ale zpoplatněna. Podrobné informace včetně ceny Vám poskytneme při dalším jednání.
-
-
-
10. Jak rychle od objednání mi bude služba zřízena?
Zřízení telefonní služby může být v ideálním případě do 24h, v jiných případech záleží také na dalších faktorech, které mohou zřízení posunout (např. při zřízení nového internetu ADSL, při žádosti o převod současného čísla, apod.). Po registraci na www.jstel.cz v sekci Můj účet Vás nicméně kontaktuje náš obchodník, aby Vám poskytl podrobné informace.
-
-
-
-
-
15. Kde si mohu otestovat kvalitu mého internetového připojení a telefonu?
Vytvořili jsme pro Vás testové číslo 212 343 360, na které můžete zavolat a otestovat, zdali je Vaše číslo v provozu. Po zavěšení Vám automat zpět zavolá a tak otestuje, jestli Vám správně funguje jak odchozí, tak příchozí volání. Tímto se zároveň otestuje i připojení k internetu. Hovor musíte uskutečnit z Vašeho čísla JSTel přes Vaše připojení do internetu.
-
-
-
18. Kdo jsou zákazníci služby JStel?
Zákazníkem se může stát každý, kdo chce snížit své náklady za telefonování:
- Společnost, která má pobočky po celé republice (nebo i zahraničí) a využije možnost telefonování zadarmo v rámci sítě JStel;
- Společnost, která často telefonuje do zahraničí;
- Společnost, která často telefonuje se svými obchodními partnery;
- Domácnost, která nechce platit paušál, ale mít možnost si kdykoli zavolat.
|
|
JStel - více výhod
- Získáte veřejné číslo, ale neplatíte paušál za telefonní linku.
- Levněji voláte, v rámci sítě JStel zdarma.
- Faxová schránka pro příjem faxu do e-mailu.
- Výpisy hovorů máte k dispozici přes Váš PC.
- Převedeme Vaše původní telefonní číslo.
|